Ellen Steusel

393
Video’s:

Over mij

Ik ben een ietwat actief en onrustig type, met sociale vaardigheden. Ben graag in de weer en bezig met (nieuwe) dingen. Stilstaan is achteruitgang. Zelf vind ik het ook wel eens vermoeiend. Terwijl ik veel dingen doe en aanpak, maak ik me ondertussen druk dat ik daar niet veel mee bereik!
​Het liefste wil ik overal tegelijk zijn, alles kunnen, alles weten, iedereen helpen..

Over mijn reis

Mijn reis bestaat niet alleen uit het fysieke gedeelte, het daadwerkelijke vliegen en verblijven in ander continent. Mentaal is misschien wel het grootste gedeelte.
Ik denk dat ik je daar nog wel over informeer in een blog.

​Mijn reis gaat van Indonesië -Bali, waar ik vrijwilligerswerk ga doen.
​-> Maleisië; Kuala Lumpur en omgeving
​-> Filipijnen; eiland hoppen en duiken met Stefan
-> Vietnam; van noord naar zuid of andersom
​-> Thailand; Oud en nieuw met mijn ouders vieren en 10 daagse stilte meditatie (OMG)
​-> Maleisië; Kuala Lumpur, Cameron Highlands, Lankawi, Penang met mijn guapa Monica.
​-> Hilversum -- denk ik ;-)

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

Filipijnen, Indonesië, Maleisië, Nederland, Thailand, Vietnam.