Ellie's status

11 december 2017 - Tam Coc, Vietnam

Joehoe....

Ik wil even laten weten dat het goed met mij gaat. Heb het de laatste tijd enorm druk gehad met vakantie vieren op de Filipijnen met Stefan en sinds vorige week aan het backpacken in Vietnam.

Huidige locatie: Tam Coc_noord Vietnam. Hoewel ik zo we de nachtbus pak naar Hue.

Route tot nu toe: Hanoi -> trekking in Sa Pa -> Hanoi -> boat tour Cat Ba Bay -> Tam Coc

Leuke dingen gedaan: JA
Bang geweest: JA (taxi van airport naar Hanoi & in het water springen vanaf de boot)
Geschrokken: JA
Leuke mensen ontmoet: JA
Stomme mensen: JA
Lekker eten: JA
Ziek geweest: NEE (op een ontsteking en kater na)
Scooter gehuurd: JA
BLIJ: JA

Kortom ik vermaak me. Al moest ik echt wel even schakelen na de 3 heerlijke weken met Steef op de Filipijnen. Een blog hierover is in de maak. Ik durf wel toe te geven dat ik hem nu mis.

Lieve mensen, doe voorzichtig in de sneeuw, maak plezier in de sneeuw. Maak een sneeuwpop. Daar word je blij van (ook als je 30+ bent)!

Maak lol en GENIET!

Dikke tussentijdse KUS.

1. Carlijn:
    KUS TERUG!
  2. Guapa:
    11 december 2017
    Kort maar krachtig, fijn weer wat te horen maar je maakt me wel nieuwsgierig naar de taxirit en sprong vd boot??😳 Je bent blij, hoe fijn is dat!! Miss you, tot snel💋
  3. Jeroen:
    11 december 2017
    Haha ga kijken of Carlijn een sneeuwhoop wil maken x
  4. Sander:
    11 december 2017
    Aaaah!! Geniet lekker El. Steef heeft hier woensdag gegeten. Zat ie opeens met zijn bruine kop in de sneeuw :) Was erg gezellig.
  5. Janny:
    lieverd,,
    ja natuurlijk wil ik ook alles weten, Als ik naar buiten kijk sneeuw dit hoort bij de winter. Heb er ook heerlijk in gelopen.
  6. Mama steusel:
    11 december 2017
    Je maakt mij natuurlijk ook nieuwsgierig wat je bang maakte!Maar je hebt het reuze naar je zin ,heerlijk schatje genieten!!!xxx
  7. Ineke:
    14 december 2017
    Klinkt goed Ellen!!
  8. Ellen zelf ;-):
    15 december 2017
    Dank voor de reacties! Leuk. Filipijnen wordt bijna gepost.
    @Jeroen & Carlijn bedankt voor de sneeuwengel. XX
  9. Lonneke: